POLITICA ÎN DOMENIUL
CALITĂȚII
Scopul fundamental al Clinicii CareLiveMed este oferirea de servicii medicale de cea mai înaltă calitate pentru soluţionarea problemelor specifice de sănătate ale pacienţilor noştri, contribuind în acelaşi timp la ameliorarea stării sănătăţii populaţiei din segmentul deservit.
Aceste scopuri vor fi
realizate prin realizarea unei politici de inovaţii şi analiză comparativă a celor mai bune practici din domeniu pentru
a menţine permanent un nivel înalt de excelenţă la nivelul întregii companii.
Dorim să devenim una din instituţiile prestigioase în domeniul ocrotirii sănătăţii prin investirea în aşa valori precum personal calificat, tehnici medicale
profesioniste şi tehnologii moderne.
În activitatea sa
managementul companiei va urmări:
• Asigurarea instruirii tuturor angajaţilor privind funcţionarea Sistemului de Management al Calităţii şi asigurarea abilităţilor şi cunoştinţelor necesare pentru desfăşurarea obligaţiunilor de serviciu funcţionale într-o manieră competentă necesară asigurării nivelului înalt de calitate a serviciilor
noastre;
• Furnizarea de resurse financiare şi de personal pentru menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a Sistemului de Management al Calităţii şi a nivelului de calitate înalt al serviciilor noastre;
• Reacţia la orice menţiune a clienţilor privind calitatea inadecvată a serviciilor noastre într-un mod care
reflectă angajamentul
managementului companiei;
• Menţinerea unui mediu de
lucru creativ şi echitabil care susţine, promovează şi remunerează noile idei, inovaţiile şi munca asiduă;
• Realizarea obiectivelor corporative şi indicatorilor de performanţă stabilite în programul de activitate ale companiei.
CareLiveMed Dr.
Saptefrati Vlad va dezvolta şi îmbunătăţi continuu Sistemul de Management al Calităţii, performanţele comparative faţă de alte companii din domeniu, o comunicare
deschisă cu clienţii săi şi un angajament pentru
susţinerea şi implicarea angajaţilor în asigurarea calităţii.
Clinica CareLiveMed va dezvolta şi menţine programe de instruire pentru dezvoltarea abilităţilor personalului. Va fi promovată dezvoltarea profesională şi diseminarea cunoştinţelor şi abilităţilor întru dezvoltarea aptitudinilor tehnice şi profesionale.
Fiecare subdiviziune
structurală a Clinicii CareLiveMed joacă un rol important în menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemului de management al calităţii şi documentaţiei acestuia. Managementul este responsabil pentru asigurarea
conformării activităţii companiei Sistemului de Management al Calităţii şi recunoaşterea impactului îmbunătăţirii calităţii.
Clinica CareLiveMed va disemina practicile sale de îmbunătăţire a proceselor clienţilor şi furnizorilor săi pentru a contribui la dezvoltarea calităţii pe întregul lanţ valoric.
Clinica CareLiveMed